Full text: Skikk og tru. Segner Ved lærerskuleelevar 1912-1913 1912 Stord

til i høgtiderne: "Til løkk med høgtia 
Er ein innum hjaa ein nokre dagar fyre ei høgtid 
so er avskilshellingi: "Farvel og ei gladeli høgti." 
Hev ein vore med kyrkja og ein raakar folk, som veit 
um, at han hev vore der, so er helsingi: "Velkomin 
fraa kjerka! Og svaret er daa janmart serre: "Fakk) 
Gjeng ein eller ein veg og ein ser ein kjenning 
ottanfor og so ventar konom eller so segjest der: 
"Vetkommen ætt!" og svaret er: "Takk som lia! 
I brudlaup og likferd vert du vanlige 
helsingarne brukt. Av helsingar, som no ikkje 
ikkje vert bruka av andre um gamle, er: "Guds fred 
Den vert bruka, naar dei kjem inn i stova til nokon. 
Nakon annan sers helsingsmaate viitt eg ikkje enn at 
der virt bruka. et kann godt vera mogeligt, at 
gamle folk kjenner helsingsmaatar, som no ikkje 
lenger vert brukt. Dei vanlige som no vert bruka 
er de eg her hev skrivi inn.