til i høgtiderne: "Til løkk med høgtia
Er ein innum hjaa ein nokre dagar fyre ei høgtid
so er avskilshellingi: "Farvel og ei gladeli høgti."
Hev ein vore med kyrkja og ein raakar folk, som veit
um, at han hev vore der, so er helsingi: "Velkomin
fraa kjerka! Og svaret er daa janmart serre: "Fakk)
Gjeng ein eller ein veg og ein ser ein kjenning
ottanfor og so ventar konom eller so segjest der:
"Vetkommen ætt!" og svaret er: "Takk som lia!
I brudlaup og likferd vert du vanlige
helsingarne brukt. Av helsingar, som no ikkje
ikkje vert bruka av andre um gamle, er: "Guds fred
Den vert bruka, naar dei kjem inn i stova til nokon.
Nakon annan sers helsingsmaate viitt eg ikkje enn at
der virt bruka. et kann godt vera mogeligt, at
gamle folk kjenner helsingsmaatar, som no ikkje
lenger vert brukt. Dei vanlige som no vert bruka
er de eg her hev skrivi inn.